עזרים לגיל השלישי

מיליוני אנשים ברחבי העולם, סובלים מאובדן שמיעה. תודות למכשירי שמיעה, אפשר לעזור לכל מי שסובל מירידה בשמיעה. כיום, יש המון סוגים ודמים של מכשירי שמיעה ויש קושי לבחור את מכשיר השמיעה המתאים. בכתבה הבאה, נציג מידע רלוונטי שיעזור לכם בבחירה.

הכתבה בשיתוף עם אתר המוכר עזרים לקשישים ולשיקום.

כמה מילים על סוג אובדן השמיעה

אובדן שמיעה יכול להיגרם מכל מיני סיבות כמו, גיל, חשיפה לרעש, מצב רפואי, גנטיקה ועוד. יש לבצע בדיקת שמיעה ולקבוע מהו סוג אובדן השמיעה ומהו מכשיר השמיעה שהכי מתאים לבעיה.

כמה מילים על אורח החיים שלכם

במידה ואתם אנשים המבצעים פעילות גופנית, מומלץ מאוד לרכוש מכשיר שמיעה שיהיה עמיד במים וכמובן גם עמיד בפני זיעה ולחות. כמו כן, מומלץ גם לשים לב שיש תכונות נוספות למכשיר השמיעה שבוחרים. לדוגמה, תכונה נוספת שכדאי שתהיה במכשיר השמיעה מלבד עמידות למים, היא תכונה של ביטול רעשים. כך גם אם תהיו במקום הומה אדם, תוכלו לסנן רעשים שאינם נחוצים.

כמה מילים על הסוגים השונים של מכשירי השמיעה

יש כל מיני סוגים של מכשירי שמיעה. לדוגמה, מכשירי שמיעה מאחורי האוזן (BTE), מכשירי שמיעה זעירים בהתאמה פתוחה (Open Fitting), מכשירי שמיעה עם מגבר, מכשירי שמיעה תוך אוזניים.
לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות המאפיינים אותו. מומלץ לבחור את הסוג המתאים לצרכים שלכם.

כמה מילים על התכונות שיש במכשירי השמיעה

מכשירי שמיעה מודרניים מגיעים עם מגוון תכונות מתקדמות, סינון רעשים, כיווניות (הדגשה של דיבור שמגיע מכיוון מסוים), קישוריות אלחוטית, זיהוי סביבתי, נטרול צפצופים, זיהוי סביבות אקוסטיות, הנמכת רעשי רוח ועוד. חפשו מכשיר שמיעה בעל תכונות התואמות לצרכים ולאורח החיים שלכם.

היעזרו בייעוץ מקצועי

כאשר ניגשים לבחור מכשיר שמיעה, מומלץ מאוד לפנות לייעוץ מקצועי.
מומחה שמיעה יכול לעזור לכם לקבוע את סוג מכשיר השמיעה שיתאים לכם ביותר מבחינת התקציב שיש ברשותכם.

בדקו האם יש אחריות ותמיכה

מומלץ לרכוש מכשיר שמיעה שיש עליו אחריות וכמו כן שיש לחברה או לחנות שמוכרות אותו גם שירות תמיכה. במידה ותהיה בעיה במכשיר השמיעה, תוכלו להפעיל את שירות האחריות ולקבל מכשיר מתוקן או מכשיר חדש. תודות לשירות התמיכה, תוכלו לקבל מידע על המכשיר עצמו, על הפעלת תכונות שיש בו, על פתרון תקלות ועוד.

בדקו שיש תקופת ניסיון

יצרני מכשירי שמיעה רבים מציעים תקופת ניסיון או הדגמות. כך אפשר לנסות את מכשיר השמיעה לפני שרוכשים אותו. נצלו את ההצעות הללו וכל זאת על מנת שתבטיחו שמכשיר השמיעה שתבחרו אכן יענה על הצרכים והציפיות שלכם.

שורה תחתונה

לסיכום, בחירת מכשיר השמיעה המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך בעזרת הטיפים שלנו, תוכלו לקבל החלטה מושכלת שתשפר את איכות חייכם.

By admin