איך לבחור חליפת חתן

חליפת חתן מומלץ לבחור היטב. יש לוודא שפריט זה יהיה נוח ונעים ללבישה ויחמיא בצילומים.
איך בוחרים חליפת חתן בהצלחה? הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.

הכתבה בשיתוף עם סופיה אירועים.

כמה מילים על חליפת חתן

בישראל, אפשר לראות שלא כולם לובשים חליפות חתן מאותו סגנון. יש כאלה שמעדיפים חליפה קלאסית של מכנסיים ומקטורן עם חולצה מכופתרת (המכנסיים וגם המקטורן יהיו באותו צבע ולמקטורן יהיו שניים או שלושה כפתורים בצורה אפור או כחול) ויש אחרים שמעדיפים סט של מכנסיים בסגנון אלגנטי, חולצה מכופתרת ווסט.

מה חשוב לבחון כאשר בוחרים חליפת חתן?

חליפת החתן צריכה להיות מותאמת למבנה הגוף של החתן. היא צריכה לשבת בול וחשוב מאוד שלא תהיה צמודה או רפויה מדי. כמו כן, היא גם צריכה להיות בצבע שיחמיא לגוון העור של החתן. חליפה איכותית תהיה מיוצרות מבדים איכותיים וכמו כן תהיה פרקטית ונוחה. חשוב לציין שהחליפה צריכה להיות מותאמת לסגנון של הכלה וגם לאופי האירוע. כך למשל, האם הכלה לובשת שמלה מהודרת מאוד, הרי שזה יראה מוזר אם חליפת החתן תהיה בסגנון אורבני וכמו כן אם הכלה לובשת שמלה קלילה נטולת שכבות, זה יכול להיות מוזר אם חליפת החתן תהיה חליפה עם שלושה חלקים במראה קלאסי ומהודר. אין ספק שצריכה להיות עקביות עיצובית.

איך בוחרים מכנסיים ומקטורן?

את המכנסיים יש להתאים לגובה ולרוחב המותן של החתן. המכנס לא יהיה הדוק או רחב מדי, אלא צריך לשבת בול. מבחינת המקטורן, הוא צריך להתאים לרוחב החזה והכתפיים. במידה וניתן, יש לבצע התאמות אישיות למידות הגוף של החתן. כמו כן, יש גם לבחור בקפידה את החומר ממנו עשויה החליפה. יש חליפות מכותנה, מצמר, מפשתן ועוד. קחו בחשבון שחליפה קלאסית תהיה עשויה מצמר וחליפה עם מראה קליל ואורבני תהיה דווקא עשויה מפשתן.

חליפת חתן לא חייבת להיות בצבע שחור

יש את הצבעים הקלאסיים של החליפות שהם, שחור, אפור כהה, כחול צי. כמו כן, לצד הצבעים הללו, יש חליפות בצבעים בהירים בגווני שמנת וקרם וכמובן גם חליפות צבעוניות. איך תבחרו את הצבע? במידה ואתם טיפוסים סולידיים, נמליץ לכם לבחור חליפה בצבעים מאופקים וקלאסיים. הם יתאימו לכל אירוע ולכל מזג אוויר. כמו כן, אם האירוע שלכם הוא קיצי וגם קליל, אין ספק שחליפה בהירה תתאים מאוד. אם אתם אוהבים לבלוט ואם הכלה בחרה שמלת כלה בצבע שאינו הצבע הלבן, אז נמליץ לכם לבחור בחליפה צבעונית. הוא תצור אפקט מהמם ומיוחד.

בחירת חולצה לחליפה

לכל חליפה, יש חולצה שמשמשת כבסיס. החולצה המתאימה ביותר היא חולצה לבנה מכופתרת. יש להתאים אותה לפי גודל הצווארון. כמו כן, אין לוותר על מדידת החולצה, שכן כך אפשר להרגיש את הבד ולוודא שהחולצה לא צמודה מדי בזרועות, בכתפיים ובבטן. מומלץ מאוד להצטייד בחולצה נוספת לגיבוי. אגב, גם חולצות בצבעים אחרים מלבד הצבע הלבן, יכולות מאוד להתאים לחליפות מסוימות. לדוגמה, אפשר לבחור חולצות בצבע לילך, תכלת או שמנת.

נעליים ואביזרים נוספים

אם סגנון החתן הוא סגנון קליל ואורבני, מומלץ לבחור בנעלי עור קלאסיות ואלגנטיות. יש להקפיד גם על הגרביים. מומלץ לבחור בגרפיים בצבע שחור או חום כהה. על מנת שתוכלו להשלים את ההופעה, אפשר לבחור בעניבה שתתאים לחליפה.

By admin