מרפאה להשתלת שיער

אם גמלה בליבכם ההחלטה שאתם חייבים לעשות השתלת שיער בטורקיה, וזאת לאחר שבדקתם היטב את העניין ואת כל מה שכרוך בו, זה הזמן הנכון לבחור מרפאה להשתלות שיער בה יתקיים תהליך ההשתלה ולשביעות רצונכם המלאה. אך כיצד בוחרים מרפאה להליך זה? מה חשוב לדעת, ומה יעזור לכם להפיג את החששות? כל הטיפים וההמלצות מרוכזים כאן במאמר שלפניכם.

חשיבות בחירת מרפאה שמתמחה בהשתלת שיער לאזור הנדרש עבורך

בחרו מרפאה להשתלות שיער שהינה מומחית בשיטת ההשתלה לאזור ההתקרחות הספציפי שלכם. חשוב לבדוק שהרופא אכן ביצע בעבר השתלות שיער מהסוג הדרוש לכם, היות ואזורי שיער שונים מצריכים שימוש בטכניקות שאינן זהות אחת לשנייה. למשל: התקרחות גדולה באזור הפדחת מצריכה מומחיות שונה וידע של פיזור אחיד ונכון מאשר הוספת שיער לאזורים דלילים.

יש לבדוק שהמרפאה אכן עובדת בטכניקות חדשות באמצעות מכשור מתקדם בעל טכנולוגיות חדשניות. החשיבות כאן היא רבה מאחר והן משפיעות על נראות התוצאה הסופית ועל חוזק שורש השיערה.

אל תתפשרו על מרפאה שבה תוצאות ההשתלה טבעיות למדי

המראה הסופי לאחר ההשתלה נקבע על פי טבעיות התוצאה ולכן חשוב לבחור במרפאת השתלות שיער בטורקיה שמבצעת את ההשתלה על ידי מיון השתלים לפי אזורים, כדי לפזר את השיער באופן אחיד ונכון תוך ניצול מירבי שלו על פני שטח הקרקפת. תוכלו להתרשם ע"י בחינת תמונות מטופלים של לפני ואחרי.

בחרו במרפאה שמקפידה על סטנדרטים מחמירים ושומרת על סטריליות

עמידה של המרפאה בסטנדרטים גבוהים ומחמירים של התקן העולמי ISO900I  תאפשר לכם לדעת שאתם בידיים טובות ואמינות. בנוסף בדקו שהמרפאה שומרת על מידה גבוהה של סטריליות כמתחייב מהליך כירורגי זה.

יש לבדוק שתהליך השתלת שיער מתבצע על ידי חומר טשטוש לווריד קודם זריקת ההרדמה המקומית, וזאת מאחר ומדובר בקרקפת שהיא אזור רווי בעצבים.

בחרו מרפאה בה תקבלו אחריות על התוצאה הסופית

אם מדובר בהשתלת שיער לאזור הקדמי של הראש חשוב לבדוק שהצוות מיומן בטכניקה עדינה ומורכבת הנדרשת במקרים אלה כדי ליצור קו שיער קדמי שנראה טבעי בצורה מדורגת ולא מלאכותי.  

במידה ותהיה בעיה בתוצאה הסופית לאחר התהליך ותצטרכו תיקון חשוב לבדוק שאכן קיימת אחריות על התהליך, וזאת על מנת למנוע עוגמת נפש במידה והתהליך לא יצלח כפי שציפיתם.

כדי לשמור על האזור התורם חשוב לבדוק שצוות המרפאה מיומן בהוצאת זקיקי השערה באופן מפוזר, וזאת כדי למנוע אזורים דלילים לאחר ההשתלה.

הקפידו לבחור מרפאה בה הצוות מיומן בהוצאת זקיקים מאזורי גוף שונים

לעיתים לא מתאפשר להוציא כמות מספקת של זקיקים מהאזור התורם בראש, לכן הקפידו לבדוק שבמרפאה המיועדת מיומנים גם בקצירת שיער מקסימלית מאזורים אחרים כמו זקן או אזור החזה מבלי לפגוע במראה שלהם לאחר מכן.

ולא פחות חשוב, יש לערוך תיאום ציפיות במפגש ההכוונה והייעוץ טרם ההשתלה במרפאה כדי למנוע אכזבה מהתוצאה הסופית, ולדעת לאיזו תוצאה כדאי לצפות.

By admin