איך לשמור על הזוגיות

אין ספק שאבני היסוד של כל זוגיות בריאה וטובה הן כבוד, התמדה, נאמנות, מסירות, מחויבות ורצון. על מנת שהזוגיות תתחזק ותשמר לאורך שנים, יש להשקיע בה.

בכתבה שלנו, תמצאו טיפים שתוכלו ליישם בקלות ושיביאו לזוגיות מנצחת.

טיפ מס' 1 – קבלת פנים

כשאתם חוזרים מהעבודה לבית, תנו חיבוק לבן או בת הזוג שלכם.

טיפ מס' 2 – אוהבים משחקים? שחקו ביחד

מצאו משחק ששניכם אוהבים. זה יכול להיות קלפים, שבצ-נא, שש בש, סודוקו, תשבצי היגיון וכו' ופשוט תשחקו עם בן או בת הזוג שלכם. זה כיף וזה יחזק לכם את החברות.

טיפ מס' 3 – יש רגעים קשים בבית? הציעו להחליף את הצד השני

במידה ואתם רואים שאחד מכם חווה קושי בבית עם הילדים, עם השכן או מוטרד מתשלומים שיש לשלם, עליכם לטפוח לו על הכתף ולהציע להחליף אותו. אין ספק שמדובר על מחווה שתהיה גם רומנטית וגם חברית.

טיפ מס' 4 – העניקו חופש אחד לשני

פרגנו לבן או בת הזוג, אם הם רוצים לנסוע לסופ"ש או לצאת עם חברים.

טיפ מס' 5 – עשו לכם ערב רומנטי

הדליקו נרות, נשנשו משהו טעים, תסתכלו בעיניים ותספרו לצד השני מה אתם אוהבים בו, למה אתם ביחד ואפילו תצחקו על עצמכם בקטע טוב.

טיפ מס' 6 – האזינו למוסיקה יחד

אם יש זמר, זמרת או להקה שאתם אוהבים, האזינו יחד לשירים האהובים שלהם.

טיפ מס' 7 – תראו ביחד סדרות וסרטים

תתיישבו על הספה ותראו יחד סרט או סדרה שאתם מתחברים אליהם.

טיפ מס' 8 – פעם בשבוע, תצאו לבלות

תוכלו לצאת למסעדה או לצאת להצגה, הופעה או אפילו ליום כיף במלון. כל בילוי כזה שהוא מחוץ לבית, יעשה לכם רק טוב ויאפשר לכם להתנתק מהשגרה היומיומית.

טיפ מס' 9 – השאירו את העבר בעבר

אם היה לכם ויכוח או מריבה, נסו שלא להעלות בעיות מהעבר שכבר פתרתם. כמו כן, לעולם אל תזכירו התנהגויות קודמות לא ראויות במצבים של מצוקה או כעס. קחו בחשבון שאם בעיות העבר נפתרו כבר, אין צורך להעלות אותן מחדש. במידה ואתם מרגישים שלא סלחתם על דברים שקרו בעבר, אז מומלץ מאוד שתחשבו ותנסו להבין למה אתם לא סולחים לצד השני. כאשר אתם מתמודדים עם קשיים, נסו להתמודד איתם בצורה מעצימה והכי חשוב בריאה.

טיפ מס' 10 – הביעו חיבה כל הזמן

אתם יכולים להחזיק ידיים כאשר אתם עושים הליכה, לחבק סתם ככה בהפתעה, לנשק לפני שיוצאים מהבית, לכנות זה את זה בשמות חיבה ועוד. אין ספק שתודות להבעת חיבה, אפשר להגיע ללב של בן או בת הזוג ולאפשר לאש האהבה לבעור עוד יותר.

By admin