איך לעצב את חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים השמישים ביותר בבית, אך לעתים קרובות מתעלמים ממנו כשמדובר בעיצוב. יש כל מיני רעיונות בהם אפשר להשתמש על מנת לעצב חדר אמבטיה מושלם. בכתבה הבאה, נציג מגוון רעיונות בהם תוכלו להשתמש על מנת להעניק לחדר האמבטיה מחראה חדש ורענן וכל זאת מבלי לחרוג מהתקציב שהגדרתם. וכן, גם אם יש לכם תקציב מוגבל, תוכלו ליישם את הרעיונות שלנו.

הכתבה בשיתוף עם אתר מוביל המוכר אביזרי פרזול לבית.

רעיון מס' 1

צבעו את הקירות. אחת הדרכים הקלות והמשתלמות ביותר בהן ניתן להשתמש על מנת לשנות את עיצוב חדר האמבטיה היא לצבוע את הקירות. אפשר לצבוע אותם באותו הצבע או שאפשר לצבוע בצבע אחר. במידה ואתם בוחרים באופציה השנייה, בחרו צבע שיתאים לאביזרים שיש לכם בחדר האמבטיה.

רעיון מס' 2

החליפו את אביזרי הפרזול ואת הארונות שיש לכם בחדר האמבטיה. מדובר על פריטים כמו, מחזיק נייר טואלט, מתלה מגבות, ארון שיש מתחת לכיור וכו'. השינוי הפשוט הזה יכול לעשות הבדל גדול במראה ובתחושה הכלליים שיש בחדר האמבטיה.

רעיון מס' 3

הוסיפו פריטים משלימים לחדר האמבטיה. לדוגמה, נרות ריחניים, עציצים מלאכותיים ועוד. שימו אותם בגובה העיניים וזאת על מנת שתוכלו לצור נקודת מיקוד בחדר.

רעיון מס' 4

שדרגו את התאורה. אם חדר האמבטיה שלכם לא מואר היטב, הדבר יגרום לחלל להרגיש משעמם ולא מזמין. הוסיפו גופי תאורה חדשים עם עיצוב מעניין.

רעיון מס' 5

אם אין לכם מקלחון מזכוכית, תוכלו לרכוש וילון אמבטיה חדש. עלותו מסתכמת בכמה עשרות שקלים. בחרו עיצוב שישלים את פלטת הצבעים הקיימת שיש בחדר האמבטיה.

רעיון מס' 6

חדר אמבטיה עמוס יכול לגרום לחלל להרגיש קטן יותר ופחות מזמין. ארגנו מקומות אחסון על ידי  הוספת מדפים או ארונות. אחסנו בהם את הדברים החיוניים שלכם. אפשר גם להשתמש בסלסילות או קופסאות כדי לשמור על פריטים קטנים מסודרים.

רעיון מס' 7

הוסיפו כמה צמחים לחדר האמבטיה. הם יכולים לעזור לייצר אווירה דמוית ספא וכמו כן גם לטהר את האוויר. בחרו צמחים המשגשגים בסביבות לחות, כמו שרכים או במבוק, והניחו אותם על מדף או אדן החלון.

רעיון מס' 8

שדרגו את ראש המקלחת שלכם. כך תוכלו לגרום למקלחת היומית שלכם להרגיש כמו חווית ספא ​​יוקרתית. בחרו דגם המציע הגדרות ריסוס שונות, כגון מקלחון גשם.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שמדי פעם מומלץ לרענן את העיצוב של חדר האמבטיה. עם הרעיונות שהוזכרו לעיל (שאנחנו בטוחים שהם לא מורכבים מדי ליישום), תוכלו לעשות זאת בתקציב מוגבל ומבלי לשבור את הכיס. אז קדימה, גשו לעבודה והעניקו לחדר האמבטיה שלכם את המהפך הראוי.

By admin