פלאיה דל כרמן

מקסיקו מהווה את היעד הפופולארי ביותר לטיול עבור לא מעט אנשים. יש לא מעט דברים שאפשר לראות במקסיקו והיא ללא ספק יעד תיירותי שמגיעים אליו גם ישראלים וגם תיירים מרחבי העולם כולו. כמובן שאם החלטתם לטוס למקסיקו לטיול, חשוב ביותר שתבחרו את היעדים הטובים ביותר לבקר בהם. העיר המרכזית ביותר בצד הקריבי שממנה יוצאים להמון טיולים ואטרקציות וזאת בשל המיקום המרכזי שלה היא פלאיה דל כרמן. מדובר על עיירת חוף ששוכנת לחופו של הים הקריבי, במדינת קינטנה רו שבחצי האי יוקטן, במרחק של 60 ק"מ לקנקון.

מה צריך לדעת על פלאיה דל כרמן?

אם אתם מתכננים טיול למקסיקו, אין ספק שלא כדאי לכם לוותר על ביקור בפלאיה דל כרמן. פלאיה דל כרמן הייתה בהתחלה עיירת דיג קטנה אשר הייתה מוכרת בעיקר בזכות הנמל שלה שכן ממנו יצאו מעבורות לאי קוזומל ששוכן מולה. מהר מאוד משקיעים הבינו את הפוטנציאל אשר טמון בחופים הארוכים של פלאיה דל כרמן והיא החלה להתפתח כאתר תיירות. היא מציעה למבקרים בה גן עדן אמיתי. חופים מרהיבים ביופיים, מערות מים מתוקים לצלילה, מועדונים, ברים וחיי לילה תוססים במיוחד. במהלך הזמן נוסעים החלו לגלות את פלאיה דל כרמן ואת היופי בה והיא הזכירה ללא מעט אנשים את קנקון ואת החופים היפים שבה, אך בניגוד לקנקון היא הרבה פחות עמוסה ומתוירת מה שגרם לה להיות מוכרת הרבה יותר ותיירים רבים החלו לבקר בה. ההכנסה העיקרית של תושבי האי מתבססת כיום על תיירות והעיר מהווה יעד פופולארי ביותר למטיילים מכל רחבי העולם ובפרט מארצות הברית שכן המיקום הגאוגרפי שלה סמוך.

מה כדאי להכיר בפלאיה דל כרמן?

חשוב שתדעו כי בשנים האחרונות פלאיה דל כרמן מתפתחת בצורה מהירה ביותר וזאת בשל עלייה מתמדת בכמות של התיירים. רצועת החוף שלה מהווה את האטרקציה המרכזית ביותר והיא כוללת חוף ים מרכזי ורחוב טיילת מרכזי, חוף ים שקט שצמוד למעבורת אשר יוצאת לקוזומל בשכונת פלאיה קאר. ניתן למצוא בה גם אזורים מלאים ביותר במסעדות וכן אזורים שקטים ומבודדים יותר. בעיר ניתן למצוא אפשרויות לינה רבות. מלונות יוקרה לצד מלונות זולים וגם דירות להשכרה לתקופה קצרה. כמו כן, בעיר מופעל בית חב"ד.

אטרקציות בפלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא העיר שממנה אפשר לצאת ללא מעט טיולים יפים, אטרקציות ימיות ועוד. בין האטרקציות שניתן למצוא בה הן: השדרה החמישית אשר מציעה טיילת ענקית של רשתות מקומיות, רשתות בינלאומיות ועוד. טיולי טרקטורונים, טיול יום לאי הולבוש, טיול יום לאגמים הורודים, טיול יום לסנוטות באזור ועוד. חשוב מאוד שתבררו מראש איזה אטרקציות יש בכדי לבחור את האטרקציות המתאימות ביותר עבורכם. כמו כן, חשוב שתבררו אודות מסעדות, בתי קפה, ברים ומועדונים שאתם רוצים לבקר בהם כאשר תגיעו לפלאיה דל כרמן.

By admin