תיבות דואר

במידה ואתם מעוניינים להחליף את תיבת הדואר שיש לכם, דעו שמדובר על משימה פשוטה ולא מורכבת. מה שכן, יש להתחשב בכל מיני פרמטרים, עליהם נדבר בכתבה הבאה.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

כמה מילים על החומר ממנו עשויה תיבת הדואר

מרבית תיבות הדואר מיוצרות מאלומיניום. יש לכך המון יתרונות. אלומיניום הוא חומר שנחשב לקל לתחזוקה, הוא חזק ועמיד בפני קורוזיה. כמו כן, אלומיניום אפשר לצבוע בכל מיני צבעים כמו אפור, לבן, ברונזה, חום או כל צבע אחר שרק תרצו. מרבית תיבות הדואר מגיעות בגודל וצורה שהם סטנדרטיים יחסית. מה שכן, תמיד אפשר לבנות תיבה שתהיה בגודל וצורה שונים ובהתאם לבקשת הלקוח. חשוב לציין שתיבות דואר שמיוצרות מאלומיניום, הן תיבות שעמידות מאוד מפני וונדליזם וגם השחתה. מלבד אלומיניום, קיימים עוד חומרים שמהם אפשר לבנות תיבות דואר כמו, מתכת, עץ. הבעיה בתיבות הללו היא שהן פחות עמידות לפגעי מזג אוויר וגם הן יקרות יותר מתיבות האלומיניום.

כמה מילים על מיקום תיבת הדואר

אפשר לבחור היכן להתקין או למקם את התיבה בכניסה לבית. יש שתי אפשרויות והן: מיקום התיבה בכניסה לבית, על דלת הכניסה או בצמוד אליה ומיקום התיבה בכניסה לחצר. אם בוחרים באפשרות הראשונה, יש יתרון בולט שכן לא צריך לצאת להביא את הדואר. הדואר מגיע עד הבית. אם בוחרים באפשרות השנייה, היתרון הבולט הוא שאפשר למנוע ממי שמחלק את הדואר להסתובב אצלכם בחצר.

כמה מילים על עומק תיבת הדואר

אפשר לבחור בתיבת דואר עמוקה או צרה. במידה ובוחרים בסוג הראשון, היא תהיה עם פתיחה אחורית וזאת על מנת שתהיה גישה אליה מהצד הפנימי של הגדר או של שער הכניסה. במידה ובוחרים בסוג השני, היא תהיה בעלת מפתח קדמי או אחורי. תיבה כזאת מומלץ להתקין על גדר מתכת או גדר אבן.

הוספת חריטה לתיבת דואר

מומלץ להוסיף חריטה על תיבת הדואר. היא תכלול את שם המשפחה והכתובת. מבחינת סוג הפונט של החריטה, אפשר לבחור אותו ממגוון רחב של פונטים.

שילוב פנל אינטרקום מצלמה בתיבת הדואר

אפשר לבחור בין פנל אינטרקום פנימי לבין פנל אינטרקום שקוע שיהיה בקו אחד עם חזית תיבת הדואר. מה ההבדלים בין השניים? בסוג הראשון יש חריטה של פנל האלומיניום של התיבה. למעשה, הדברים שיראו כלפי חוץ יהיו רק לחצי מערכת האינטרקום ועדשת המצלמה. בסוג השני, מבוצע חיתוך של חזית תיבת הדואר וזאת בהתאם למידות הפנל של מערכת האינטרקום.

האם מומלץ לעצב תיבת דואר לבית פרטי בהתאמה אישית?

במידה ואתם רוצים לצאת מהשגרה, נמליץ לכם על עיצוב תיבה בהתאמה אישית. רק קחו בחשבון שהן עולות יותר, לוקח יותר זמן לייצר אותן וגם המחירים שלהן לא יהיו סטנדרטיים אלא יותר גבוהים מתיבות דואר רגילות.

By admin