הסרת קעקועים בלייזר

קעקועים זה לא לנצח: אם החלטתם שאתם כבר לא רוצים את הקעקוע שעל גופכם בשל טעמים דתיים או בשל חוסר רלוונטיות שלו או בכלל מכל סיבה שהיא, היום הרבה יותר קל ובטוח לעבור תהליך של הסרת קעקועים. האם גם אתם יכולים? כל המידע במאמר הבא

בעבר היה נהוג לשייף את העור באמצעות שימוש במקדח מיוחד ונייר לטש על מנת להסיר את הקעקוע או פשוט להמשיך ולשאת אותו על הגוף בלית ברירה בשל אופי שיטה זו ותוצאות השימוש בה.

כיום, ישנה שיטה חדשנית המאפשרת הסרת קעקועים בטוחה, יעילה וקלה יותר וטומנת בחובה תוצאות מוצלחות כמעט ללא כאב או צלקת בולטת לעין.

הסרת קעקועים בשיטת הלייזר מתבצעת על ידי שימוש בטכנולוגיה חדשנית הפועלת באמצעות מכשירים מתקדמים מהם קרני לייזר מוקרנים על פני העור במקום בו קיים הקעקוע. השימוש בשיטה זו נחשב לנפוץ במיוחד בשל העובדה שהיא לא כוללת פעולה פולשנית ואינה כרוכה בתופעות לוואי.

מה כולל תהליך הסרת קעקועים בלייזר?

בטרם קובעים את אופי הטיפול נפגשים עם איש המקצוע במרפאה ייעודית על מנת שיאבחן את הקעקוע, גודלו ומיקומו. בהתאם לאבחון, תיקבע סדרת טיפולים אשר אורכה תלוי במאפייני הקעקוע וצבעיו. ככל שהקעקוע קטן יותר או שצבעיו כהים יותר כך סדרת הטיפולים תכלול מספר קטן של מפגשים. לפני כל טיפול מאלחשים את המקום באמצעות מריחת משחה על האזור וקרני לייזר פוגעות בתאי פיגמנט הקעקוע, בכל מפגש קרני הלייזר חודרות עמוק יותר אל התאים עד לטשטוש מוחלט של הקעקוע על גבי העור. התהליך אינו כרוך בכאב אלא רק בתחושת צריבה קלה על העור.

חשוב לזכור כי הסרת קעקועים בלייזר הינה בטוחה וכל קעקוע ללא קשר לגודלו או צבעו ניתן להסרה וזאת מבלי לסבול מכאב עמוק או צלקת. יתרה מכך, השימוש בשיטה זו תורם להחלמה מהירה יותר ולריפוי טוב יותר של העור לעומת שיטת השיוף או ניתוח פלסטי פולשני להסרת הקעקוע. זו הסיבה לכך שמרבית האנשים יכולים לעבור תהליך זה ללא חשש ולזכות לתוצאה טובה ומשביעת רצון מבחינתם.

הסרת קעקועים בלייזר- כך תהיו בטוחים שבחרתם נכון

הקפידו לבחור מטפל מיומן ומקצועי ביותר בתחום אשר ביצע פעמים רבות הסרת קעקועים בלייזר באופן בטוח ויעיל. בדקו שקיימות המלצות רבות אודותיו, דבר המעיד על יכולתו המקצועית, על אמינותו ועל רמת עבודה איכותית וזהירה על פי כל הכללים. כמו כן, חשוב לבדוק שהמכשור הרפואי שברשותו מאושר לשימוש מבחינת מכון התקנים ומשרד הבריאות.

By admin