שיווק דיגיטלי לעסקים

יש לכם עסק משלכם? ריכזנו לכם טיפים מנצחים שיעזרו לכם בשיווק הדיגיטלי של העסק.

טיפים לפרסום ברשת החיפוש

להלן הטיפים שלנו:

-עליכם לפעול לפי הכללים של המדיה בה אתם מעוניינים לפרסם וכל זאת עוד בטרם תפעלו את מסע הפרסום שלכם. קחו בחשבון שלכל מדיה, יש פורמט שונה במקצת.

-עליכם לבצע אופטימיזציה של כתובת האתר המוצגת במודעת החיפוש שלכם. הכתובת צריכה להיות רלוונטית למוצר או השירותים שאתם רוצים לפרסם ולקדם.

-עליכם לכלול בכותרות שלכם את מילות המפתח המתאימות והממוקדות ביותר וכל זאת על מנת שיהיה אפשר להגביר את הסיכויים שגם המודעות שלכם יופיעו במונחים הנבחרים.

-עליכם לכתוב הנעה לפעולה למועדות החיפוש. לדוגמה, "קבלו הנחה של 30%" או "צרו קשר לקבלת מדריך חינם".

-עליכם להשתמש במספר מעקב כאשר אתם מפעילים את תוסף ההתקשרות וזאת על מנת שתוכלו למדוד בקלות איזה מודעות מספקות את הביצועים הטובים ביותר.

-עליכם להשתמש בפיסוק נכון במודעות הטקסט שיצרתם.

טיפים לאתר

להלן הטיפים שלנו:

-עליכם לבדוק שהאתר שלכם עדכני. כלומר שיש לו עיצוב נקי וגם מודרני. אין ספק שזהו המפתח לשיווק דיגיטלי מוצלח.

-עליכם להפוך את האתר שלכם לידידותי לנייד. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, הראו שכמעט 80% מהחיפושים המקומיים במכשירים ניידים, הסתיימו ברכישות מוצלחות. על כן, אל תאבדו את הקהל הזה והשקיעו באתר שיהיה מותאם גם לנייד.

-עליכם להשלים באופן מלא ומדויק את תגי הכותרות שיש באתר, את התיאורים של המוצרים או השירותים, הטקסטים החלופיים ועוד. כל אלה ישפיעו לחיוב על הנראות שלכם.

-עליכם להוסיף בלוג עסקי לאתר שלכם. זה יכול לעזור ל-SEO של האתר, להתלבטות מעל המתחרים שלכם ולהדגמה של הידע וגם המומחיות שלכם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

להלן הטיפים שלנו:

-במידה ויש לכם בלוג עסקי, עליכם גם לשתף מדי פעם את התכנים המועלים בו וכך תוכלו לתרום רבות לכל נושא הרלוונטיות של האתר ולהעלאת הדירוג במנועי החיפוש.

-עליכם לאפשר לחצני שיתוף בבלוג שלכם. כך הגולשים יוכלו לשתף את התכנים בקלות ברשתות החברתיות ואתם תוכלו גם לזכות במבקרים נוספים חזרה לאתר שלכם.

-עליכם לבצע אופטימיזציה לא רק לאתר שלכם, אלא גם לכרטיס העסק המופיע בגוגל. עדכנו אותו עם כל הפרטים הרלוונטיים בהם, שם העסק, מספר הטלפון, המיקום, שעות פתיחה ועוד.

-עליכם לבנות פרופיל קישורים מגוון לאתר. במידה והאתר שלכם יקבל קישורים מאתרים אחרים שכבר ביססו את אמינותם, הדבר יהיה טוב גם עבור בניית הסמכות שלכם.

-אל תוותרו על תמונות. אפשר להשתמש בהן על מנת לקדם את העסק. כמו כן, הן גם מדורגות במנועי החיפוש. כאשר אתם מעלים תמונות לאתר, הוסיפו להן טקסט חלופי או כיתוב וכך תוכלו לעזור להן להופיע בתוצאות החיפוש.

By admin